Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 14:29:27 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10151 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11112 Lagedi-Jüri tee// 
Jüri tee 1b// 1c// 1d, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11111 Lagedi 
jaama tee// 11112 Lagedi-Jüri tee// Jüri tee 1b// 1c// 1d// L3 (Veetorustik, 
Reoveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27113186>  (menetlus nr: 
451253), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister